czwartek, 9 kwietnia 2015

Einstein, Lip Therapy Cooling Lip Relief

To po negatywnej recenzji czas na mój ulubiony balsam do ust Einstein, Lip Therapy Cooling Lip Relief


cena : ok 10zł
pojemność : 3,6 g


Uwielbiam !

Sposób użycia : balsam znajduje się w małym pudełeczku, nakładamy palcem. I tu z mojej strony jedyny minus. Nie znoszę gdy muszę balsam nakładać palcem, zdecydowanie wygodniej aplikuje się, gdy jest on w formie szminki. Palec potem jest tłusty.. Ale można to przeżyć. Znajduje się w malutkim, poręcznym słoiczku , przez co możemy go używać gdzie tylko chcemy , bez problemu można mieć go zawsze przy sobie w kieszeni. 

Działanie : świetnie nawilża i regeneruje usta. Odkąd używam go codziennie pożegnałam się z suchymi ustami oraz schodzącym naskórkiem. Usta są miękkie, delikatne i przede wszystkim nawilżone.
Po nałożeniu czuć delikatne i przyjemne mrowienie na ustach spowodowane mentolem w składzie. W dodatku wspaniale pachnie miętą i na długo pozostawia ten zapach oraz uczucie schłodzenia ust.

Ja go dostałam w gratisie przy zakupie innego kosmetyku, w sklepach można go kupić za około 10zł, natomiast na allegro nawet za 3zł. Kosmetyk tani, wygodny i jak najbardziej skuteczny.


Używałyście/Używacie tego balsamu ? Jakie są wasze opinie na jego temat ?

1 komentarz:

  1. takie nakładanie palcem jest niehigieniczne.. tak samo jest z carmexem w słoiczku, niestety :)

    OdpowiedzUsuń